Titulek & Popisek
Co je to titulek, meta description, jak je vytvářet a proč jsou tak důležité? V tomto článku najdete stručný návod jak psát originální titulky a popisky k vašemu webu.
Co je to titulek, meta description, jak je vytvářet a proč jsou tak důležité? V tomto článku najdete stručný návod jak psát originální titulky a popisky k vašemu webu.
Chcete si založit vlastní web a nejste si jistí, který redakční systém zvolit? V současné době je na výběr řada možností, přičemž mezi nejznámější patří například Wordpress nebo Joomla! V tomto článku se blíže zaměříme právě na Joomlu.
Výraz copywriting se v poslední době objevuje velice často, víte ale, co se pod ním ve skutečnosti skrývá, a proč bychom ho měli chtít?
Reklamy v internetových prohlížečích jsou velmi rozšířené a efektivní. Můžete díky nim oslovit relevantní uživatele pro váš produkt či službu. Připravili jsme pro vás srovnání reklamy ve dvou nejčastěji využívaných prohlížečích v České republice, kterými jsou Google a Seznam.
Facebook je nejpopulárnější sociální síť současné doby. Se svými 2 miliardami uživatelů nabízí obrovský potenciál v jejich oslovení. Variant Facebookové reklamy je celá řada, od propagace konkrétního příspěvku, přes propagaci FB stránky až po propagaci vaší webové stránky.
Pokud nevíte, jakou webovou prezentaci si vybrat, a jak proces založení webu funguje, pak si přečtěte rady v následujícím článku, kde vám poradíme, jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými typy tvorby webů, a jak si zvolit takové webové stránky, aby přesně odpovídaly vašim požadavkům.
Pokud prezentujete svou firmu či službu na internetu, chcete, aby vás zákazníci snadno našli. Jistě oslovíte zákazníky, kteří vás najdou přirozenou cestou, tzv. organicky, ale k mnoha potenciálním zákazníkům se informace o vás nikdy nemusí dostat. A abyste dokázali oslovit i právě tyto skupiny, nabízí online prostředí celou řadu možností a způsobů reklamy. Představíme vám jednotlivé typy reklam, jejich výhody a nevýhody a také doporučíme, která reklama je vhodná pro velikost vašeho byznysu.
Internet je v současné době přeplněn webovými stránkami a snadno se na něm může prezentovat vaše konkurence. Je proto více než kdy dříve důležité, se od ostatních odlišit. Jedním z prvků, který vám pomůže přilákat potenciální zákazníky a udržet si stávající, je dobře vybudovaná firemní identita, tzv. corporate identity.
Máte dotaz či přání? Napište nám zprávu!
Stačí vyplnit e-mail nebo telefon pro preferovanou formu odpovědi.