Odlište se od konkurence díky firemní identitě
Internet je v současné době přeplněn webovými stránkami a snadno se na něm může prezentovat vaše konkurence. Je proto více než kdy dříve důležité, se od ostatních odlišit. Jedním z prvků, který vám pomůže přilákat potenciální zákazníky a udržet si stávající, je dobře vybudovaná firemní identita, tzv. corporate identity.
Právě firemní identita je vizitkou, prokazuje vaši odbornost a profesionalitu. Díky ní se odlišíte od zbytku trhu a produkty a služby, které nabízíte, budou spolehlivě identifikovatelné. Jednotné vystupování zajistí, že si vás zákazníci snadno zapamatují.
Z čeho se corporate identity sestává
Corporate identity je váš firemní styl, kterým se prezentujete navenek a skládá se z několika vzájemně provázaných částí. Jedná se o:
1. cíle a marketingový plán společnosti (včetně filozofie vaší firmy)
2. vnitrofiremní kulturu
3. marketingovou komunikaci ve firmě i mimo ni
4. jednotný vizuální styl (na tiskových, elektronických i fyzických materiálech společnosti)
Základním pravidlem firemní identity je, že musí o subjektu (vaší firmě) vytvářet konkrétní představu, kterou si stanovíte hned na začátku. Musí splňovat řadu podmínek, jako například čitelnost, aplikovatelnost, srozumitelnost pro vaši cílovou skupinu, atd.
Vaše prezentace v grafickém stylu, například v tiskovinách, na internetu, ale třeba i v televizní reklamě, by měla vycházet z jasně definovaného grafického manuálu, který pro vás zajistí profesionální grafik.
Pamatujte, že firemní identita reprezentuje vaši společnost, a proto je nutné, aby byla jednotná a originální.
Jak na to?
Chtěli byste sjednotit svou firemní identitu, ale nejste si jistí, jak začít? Rádi vám poradíme. Ve spolupráci s grafikem pro vás zajistíme originální vizuální styl, který bude vystihovat podstatu a zaměření vaší společnosti. V rámci vizuálního stylu od nás získáte sjednocený návrh loga, vizitek, webu, podobu hlavičkového papíru a mnohé další. Obraťte se na nás se svými požadavky a my pomůžeme vašemu podnikání v růstu.